2005. máj 01.

Éljen május elseje!

írta: korbelygyorgy
Éljen május elseje!

Lufis, sült kolbászos, rezesbandás munka ünnepe helyett itthon vegetáltam, egyrészt nem vagyok valami jól, ezért a mára tervezett sport is elmaradt, helyette végre elkezdtem a gépemen lévő zenei fájlok rendszerezését, az újdonságok CD-re írását, sőt elkezdtem egy katalógust is. Ezzel talán enyhül a káosz, továbbá nem fordulhat elő, hogy néhány album több lemezen is szerepel...
Írnom kell majd egy jegyzetet a száz lépésről a Délkeletnek, gondoltam, Gyurcsányék ma több konkrétummal állnak elő, de nem hallottam/olvastam többet, mint amit tegnap este Hiller elmondott Orosházán.
Azt ígérik, hétfőn jelentik be a részleteket. Nem, mintha most séróból nem tudnék összehozni egy közepes publicisztikát (hahaha, micsoda szójáték-lehetőség: száz [bal]lépés :-)), de kivárom a hétfőt, majd lapzártakor írom meg, hiszen már közhelyszámba megy a Rejtőnek (is) tulajdonított mondás: a legjobb múzsa a határidő.

Szólj hozzá