2005. jún 06.

President II.

írta: korbelygyorgy
President II.

A köztársaságielnök-választás körülményei szerintem már mindenki előtt ismertek, sőt a lehetséges hozzáfűznivalók is elhangzottak már röpke idő alatt. Mármint hogy:

- A Fidesz szokásához híven ismét fifikás volt, kérdés, hogy miként jön le ez a taktikázás a széles közvéleményben, amely már rohadtul unja az egészet; továbbá mit szól ehhez Sólyom László, hogy 13 szavazatot bírt kapni?

- Mécs Imre szembeszegült a frakciódöntéssel, kérdés, hogy mit kezdenek vele, hiszen nem mezei tagról van szó, hanem egy köztiszteletben álló '56-osról, nagy tekintélyű, hiteles politikusról, Magyar Bálint sógoráról (ez csak sutkázgatás akart lenni, de egyébként tényleg a sógora)

- Nem kizárt, hogy az átszavazásnak taktikai oka volt, ha igen, akkor jól elaltatták a szocikat, mert mostmár a végsőkig kitartanak Szili Katalin mellett.

Ja, még valami: amelyik frakció ellenőrizni akarja tagjait, egyszerűen csak nyomjon a kezükbe egy-egy kamerás mobilt és kattintsák le a szavazatukat, utána mutassák be a főnöknek, ha már nem dönthetnek önállóan. Tudomásom szerint a telefont magukkal vihetik a szavazófülke magányába. Egyébként én is ezt csináltam a népszavazáskor, sőt én nem is telefonnal, hanem fényképezőgéppel örökítettem meg a voksomat.

Szólj hozzá