2005. jún 11.

Invázió

írta: korbelygyorgy
Invázió

Végre láttam élőben a Pop Art Market zenekart, melytől sokan az év áttörését várják, ennek meg is van minden esélye, hiszen a bandát Prieger Szabolcs gründolta, aki az Anima Sound Systemnek is társalapítója, ám a Prieger Zsolttal való koncepcióbeli különbségek miatt külön utakra léptek. A korábbi Anima-soundot egyébként Szabolcs viszi tovább, ez érződött is a bulin, bár számomra csak két dal csengett ismerősen, azok az Anima-nóták, melyek emlékezetem szerint a Gipsy Sound Clash albumon szerepelnek.
A koncert egyébként az Est Invázió  békéscsabai állomásának része volt, a popartosok nyitottak, őket a Hollywoodoo követte, majd az Emil.Rulez! játszott. Mindhárom koncertről jókat tudok mondani, pedig de szívesen lefikáztam volna Hajósékat, hogy sztárallűrök, meg "elertéelesedett showbiznisz" stb., de nem, nem, nagyon profin szóltak és nagyon jó volt az egész, mondjuk Fekete Kovács Kornél játszott a fúvós hangszereken, Kisvári Ferenc (Kisvárdai? - szóval aki Hegyi Györggyel együtt zsűritag volt a Dalnokok Ligájában), játszott dobokon és volt egy nagyon jó énekesnő, akinek nem tudoma nevét. A Hollywoodoo is hozta magát, nagyon kellemes, húzós garázs-rock and roll, sem több, sem kevesebb, és ez így van jól.
Külön öröm, hogy jó barátainkkal töltöttük az estét részben, többek közt a Bod Brothers-szel, azaz Péterrel és Tamással, akikkel egy szerkesztőségben dolgoztunk, de egy időre feltűnt Nyári Attila is és persze szinte testületileg ott voltak rádiós kollégáim - persze csak én dolgoztam, ami kimerült egy Prieger Szabolcs-interjúban. Felmerült még Hajós András is, mint potenciális alany, de addig kerülgettük egymást, hogy ez elmaradt, hogy őszinte legyek, nem is volt kedvem különböző sablonkérdésekkel fárasztani sem őt, sem magamat (izééé, hogy egyeztethető össze a sztárság és az klubzene; öööö mit szólsz, hogy a kormány támogatja a popzenét, hogyan fogadtak be a humor nagyágyúi?).
Lehet, hogy megbánom, hogy nem csináltam meg, de ma éjjel nem találtam érdekesnek ezt a dolgot...

Szólj hozzá