2005. júl 15.

Újra neten...

írta: korbelygyorgy
Újra neten...

Végre bejutottam a netsátorba, ez egész héten nem jött össze. Nem feltétlenül csak a sok meló miatt, de mivel többen vannak a fesztiválon, nyilván többen kommunikálnának interneten is (egy kicsit bénább is a szolgáltatás, nem az IHM kamionja van itt, hanem a T-Online csilivili lila sátra). Helyzetértékelés röviden: minden rendben van, a fesztivál is és a Zöld Sátor alprogram is. Nagyon sok minden történt és történik, nem is ragadnék le részletkérdéseknél. Egy memóriakártyát már telefotóztam, reggel tettem be a másikat, úgyhogy lesz kép a galériában bőven. Egy-két program nem úgy alakult, ahogy terveztük, de a fundamentum stabil lábakon áll, például ugyanúgy, mint tavaly, nagy siker volt Faludy, illetve a Védegylet két előadása, illetve a Sebők Marcell-Lovasi András duó PANKKK-előadás. A maiak közül Vágvölgyi és a holnapi naptól is sokat várok. És nem feltétlenül azért, mert Gyurcsány is itt lesz: szerencsére az nem a mi projektünk. Kevéske idő jut zenei élményekre is: fantasztikus volt a Transglobal Underground, valamint láttam elég sokat a Kowalsky Mega Vega, a Kispál és a Borz, valamint a Korai Öröm bulijából.

Fizikailag kezdem leamortizálni, valójában húsz évvel ezelőtt lett volna ez igazi kihívás nekem, mára már valahogy egyre jobban kötődöm saját zuhanyrózsámhoz és saját vécékagylómhoz.... Nnna, ég veled, virtuális világ, megyek Clawfingert nézni!

Szólj hozzá