2005. aug 08.

Mécs

írta: korbelygyorgy
Mécs

Van itt egy másik fontos hír is máról:

Bizonytalan a sorsa az SZDSZ három lázadó képviselőjének. Az államfőválasztáson Szili Katalint támogató Mécs Imre függetlenként indulhat, a visszavonulását komolyan gondoló Béki Gabriella meggondolhatja magát, Wekler Ferenc sorsáról az ügyvivők döntenek.

Nos, én ezt felesleges felhajtásnak tartom, szerintem liberális pártnál ez belefér a pakliba, mármint az, hogy mást akartak köztársasági elnöknek látni a párt lázadói. Ha még egyszer írna egy e-mailt Kuncze Gábor - merthogy gyakorta megesik ez, kérdés, honnan a francból tudják a nem túl publikus drótpostacímemet -, akkor kifejteném neki: annak ellenére, hogy én Sólyom-párti voltam, vagyok, nem szeretném, ha egy olyan ikon, mint Mécs Imre ezért a kiállásáért ne lehessen SZDSZ-es képviselő.



Szólj hozzá