2005. aug 11.

Gyopi Fanatik

írta: korbelygyorgy
Gyopi Fanatik

Mióta biciklis egyesületi (alapító)tag vagyok, gyakorlatilag nem tekertem, persze a két dolog nincs összefüggésben, volt ugye hőség, aztán nagy szél, meg sok munka - csupa kifogás, hiszen csak arra nincs idő, amit nem igazán akarunk. Ma viszont nagyon akartam, és bár háromnegyed hatig eltököltem különböző dolgokkal, mégis felpattantam a bringámra és egy vezeklőkört tettem. A szokásos bemelegítőkört tettem meg egyszer, 22 kilométer - indulásnak ennyi elég, remélem, a hétvégén sokat hozzá tudok tenni.
Orosháza-Gyopárosfürdő ennyi jó szót nem kapott a rádiótól egész évben, mint a héten, az a helyzet, hogy a rádió támogatja ám a figyelemre méltó kulturális törekvéseket, így interjúztam a marketinges kollégával, meg persze Lepies Gáborral, a Balkan Fanatik billentyűsével egy kicsit megsegítve a banda szombati koncertjét. Mert bizony dicséret illeti őket, hogy kap végre valamit a vájtfülű közönség is, annyi Lajcsi, TNT, Desperado és még mit tudom én, mi után.

Szólj hozzá