2005. aug 14.

Csináld, csináld, jól csináld...

írta: korbelygyorgy
Csináld, csináld, jól csináld...

Bár nem volt zajos a siker, azért mégiscsak siker a javából a Balkan Fanatik esti koncertje. Bár erősen playback-gyanús volt az ének, jól éreztük magunkat, annál is inkább, mivel Jorgosszal sikerült interjút készítenem. Élvezte a beszélgetést a jó öreg szerintem, különösen, miután elmondtam neki, hogy annak idején láttam a Budai Ifjúsági Parkban a Rolls Frakcióban, és persze követtem pályáját a Gépfolklórban és a Barbaróban is. Csak az bosszantott, hogy nagyon nehéz volt fotózni, alig születtek elfogadhatónak nevezhető képek, kérdés, hogy ez a fényviszonyoknak köszönhető, vagy a gépemnek bizonyult nagynak a kihívás és persze benne van az emberi tényező is, az én bénaságom. (A Korai Öröm-képek viszonylagos jó minősége a két utóbbinak viszont ellentmondani látszik...).  A bulin különösen vicces volt, hogy az egyik húzódal, a Fuckman helyett Punkman-t énekeltek, a színpadra felnyomuló 6-7-10 éves gyerekeket pedig punkoknak titulálták, ami persze csak akkor vicces, ha visszahelyettesítjük a szót az eredeti szövegkörnyezetbe :-)

Amúgy szorgos munkával telt a nap, új dizájnt kapott az irodák, nem azt mondom, hogy a Titkárnő magazin holnap címlapra kívánja tenni, mint ideális top office, de legalább élhetőbbé vált második otthonunk :-)
Szólj hozzá