2005. aug 17.

Szeku

írta: korbelygyorgy
Szeku

Bunkó biztonsági őrökről mindenkinek van néhány rémtörténete, itt van mindjárt a legfrissebb szigetes sztori. Ez a post mégis pozitív lesz, ugyanis magam sem hittem a szememnek júliusban, a két fesztiválon, melyen dolgoztam: a korábbi elégedetlenség miatt az idén új biztonsági szolgálat dolgozik, akik - nem röhög! - úriembernek bizonyultak. A Valtonról van szó, melynek most nézem, a honlapja elég szegényes, ennek ellenére mind a főnökök, mind a biztonsági emberek jó fejek voltak, nem keménykedtek, mindvégig udvariasan beszéltek a vendégekkel, egyetlen panaszt sem hallottam (belső vétségeket követtek el, azaz elnéztek egy-két áterengedést, magyarán olyanok is átjutottak bizonyos áteresztő pontokon, akik erre nem voltak jogosultak; ezt azonban én nem tekintem főbenjáró bűnnek).
Ez tényleg nem a reklám helye, de ha ismét szekus bunkóságról hallok vagy olvasok, nem leszek teljesen elkeseredve, mert vannak még csodák...

Szólj hozzá