2005. sze 23.

Péntek, 23

írta: korbelygyorgy
Péntek, 23

Nem sokat tudok az Autómentes Nap visszhangjáról, elefántcsonttornyomba zárkózva dolgozom itten az irodában, amit normális esetben már pénteken délben elhagyok... Egy - kapaszkodj! - rábaközi próbaműsort próbálok összeállítani felkérésre, kapuvári székhellyel indul ugyanis egy rádió, s annak a pályázati anyagához kellenek interjúk, hírek, riportok. Nem semmi feladat, főként, ha pénteken délben gyakorlatilag kihalnak a hivatalok, s akit mobilon sikerül elérnem, az sem érti, az egészet, percekig tart elmagyarázni, hogy ez egy rádióinterjú, telefonon, nem élőben, sőt el sem hangzik soha...
Kaptam ma egy felkérést október végére: Faludy Gyuri bácsival kéne beszélgetni az egyik kelet-magyarországi nagyvárosban megrendezendő fesztivál keretében, hmm, nem is értettem a felkérést egészen addig, míg ki nem derült, Gyuri bácsiék ajánlottak. Kértem egy hét gondolkodási időt, most ez túl nagy falatnak tűnik nekem, addigra összeszedem talán magam... Mindenesetre olvasom itt az Index beszámolóját a tegnapi Faludy-ünnepségről, háááát...
Egyébként jönnek a képek szép számmal a tegnapi rendezvényről, most hoztak egy CD-nyit, kb. 6-8 széria jön majd össze, még nem is tudjuk, mi legyen a temérdek fotóval, nyilván csak a javát csipegetjük ki (az illusztrációt én követtem el, nyeregből). Már csak néhány alkalmas hét maradt, remélem, mostmár bringázni is lesz idő, no és egyre engedetlenebb (mellesleg jogosan engedetlen) kutyánkkal is többet foglalkozhatok.



Szólj hozzá