2005. okt 29.

Árnyékra vetődve

írta: korbelygyorgy
Árnyékra vetődve

Árnyékra vetődtem délután: ezúttal nem a gimi előtti emlékparkban, hanem kinn Gyopárosfürdőn rendezték meg a solymásztalálkozó záróeseményét - nem néztem meg alaposan a meghívót, illetve a plakátot. Én pedig Bod Péter barátommal - akik egyébként délután nálunk vendégeskedtek - szép kényelmesen kiballagtam a régi helyszínre, persze sehol semmi, helyette sétáltunk egy jót a városban. Kocsiba már nem mertem ülni, mert délután megittunk néhány pohár bort. Lassan minden kinn lesz Gyopin, ha technikailag megtehetnék, jönne egy markoló és a legfontosabb közintézményeket átemelné a fürdő köré, hogy minél többen ott mászkáljanak, hátha egy részük beesik a megalétesítménybe. Csőlátás.
Péter egyébként korábban a kollégám volt, néhány hónapig a főszerkesztőm a Békés Megyei Naplónál. A világot nem váltottuk meg, de szakmáztunk egy kicsit - úgy, hogy már egyikünknek sem az újságírás a szakmája - ő köztisztviselő, esetemben pedig ezt úgy értem, hogy a ténykedéseim egyre nagyobb része inkább pr és marketing, mint klasszikus újságírás.

Szólj hozzá