2005. nov 10.

Gyurcsány Ferenc szupersztár

írta: korbelygyorgy
Gyurcsány Ferenc szupersztár

Ördögöt festettek a falra - mondhatnám, persze ez így olcsó poén lenne, de az olcsó poénokat sem szeretem kihagyni...
Tehát amit látunk: az orosházi városháza fala, szerda este, odabenn Gyurcsány és a megyei szoci elit, meg persze rengeteg néző: dugig megtelt a városháza, az előcsarnok, illetve a városháza előtti placcon is mintegy félszázan-százan követik áhítattal a Prime Ministert.
Gyurcsány vérprofi ismét, jól kezeli a népet, a többi politikust és persze a sajtót. A beszédre különösebben nem figyeltem, sok nekem másfél óra az ilyesmiből, néhány ismerőssel beszélgettünk, politizálgattunk és hasonlók. Az interjú egyébként csak a fórum után készühetett el, ennek ellenére az öt percet nem tudtam meghosszabbítani, pontosabban öt és fél perces lett az interjú, de már türelmetlenek voltak a megyei listás helyezésük miatt aggódó megyei képviselők és -jelöltek, így nem tettem fel az ötödik kérdést...


Nincs flash lejátszód, vagy nincs engedélyezve.
Szólj hozzá