2005. dec 04.

Esetem Szalóczy Pállal

írta: korbelygyorgy
Esetem Szalóczy Pállal

Elég vicces napok jönnek, hírolvasó is leszek, márpedig hírt (fel)olvasni nem tudok.
Egész pontosan arról van szó, hogy a jövőben kompletten állítjuk elő műsorainkat, na most nekem van egy, a Rádió 47 híradó, heti hatszor, amelyikbe eddig csak beszállítottam a hangokat, egy kolléganő pedig abból összerakta a napi öt-hat percet. Ami látszólag nem sok, de saját hangommal megtöltve rengeteg (leszámítva kb. 1,5-2,5 perc insertet, azaz idegen hangot riportalanyoktól).
Én kérem szépen nem színésznek vagy ilyesminek készültem, újságíró is csak véletlenül lettem, rádiós pedig kényszerből. Még a beszédtechnikát is elblicceltem, mert kérdezéshez nem kell. Ráadásul hatan vagyunk egy irodában, tehát még az alkotó munka feltételei sem adottak - ha nem bakihegyekkel küszködöm majd, akkor röhögni fogok.
Jaaaaaj nekem!

Szólj hozzá