2005. dec 12.

Polbulvár

írta: korbelygyorgy
Polbulvár

Szeretőt tartott Kovács László
A negyvenéves nőt az egykori külügyminiszter több diplomáciai eseményen feleségeként mutatta be, és még az Európai Parlamentbe is szerzett neki belépőkártyát.

A magyar sajtó régi dilemmája: jogunk van-e tudni nagyjaink magánéletéről? A bulvársajtó legfrissebb sztorija egyébként nem úttörő vállalkozás: néhány éve Deutsch magánéletével foglalkoztak intenzíven, amikor házasságon kívül született meg harmadik gyermeke. Annak idején én is írtam erről a Békés Megyei Napba egy publicisztikát, ha jól emlékszem Három gyermek, mindegy kitől? címmel, ami rárímelt a legendás Négy kerék, három szoba, három gyerek szlogenre, a cím egyébként nem az én találmányom volt, hanem az Index e témával foglalkozó fórumáról loptam, persze nem sajátként eladva azt.
Hogy őszinte legyek, nincs határozott véleményem a dologról, azokkal is egyetértek, akik szerint egy-egy döntésben igenis közrejátszik dicső politikusaink magánéleti attitűdje, viszont viszolygok ezektől a nagyon izgalmas hálószoba-titkoktól, a sztárokéi sem érdekelnek, s többnyire a magánéletben is én vagyok az utolsó, aki értesül egy-egy kolléga, barát, ismerős, szomszéd ilyen-olyan magánéleti, intim fordulatairól.
Mindenesetre jó csámcsogást!


Szólj hozzá