2005. dec 13.

Lassulás

írta: korbelygyorgy
Lassulás

P. Mobil a Fókuszban, ez se' semmi. Kedvenc bulvármagazinom - melynek időpontja garantáltan egybeesik a szokásos esti kutyasétával, igaz, most megvártam a Mobilt - valami okból elővette a jó öreg rocklegendát, mely mondjuk mára egy szánalmas erőlködés, de hát tudjuk, a forradalom felfalja saját gyermekeit. Most azonban igazi csemege részesei lehettek, akik ott voltak, mert (majdnem) a nagy csapat játszott együtt Szigetszentmiklóson, két elhunyt tag és egy ügynök hiányzott: Bencsik Samu '85-ben halt meg, Cserháti Pityi néhány hónapja, Vikidál pedig a kutyának nem hiányzott. Tunyogi énekelt, akit szegényt nagyon megvisel láthatóan a betegsége. Zenekara, a TRB is nélküle működik, Zeffer András kelt fel az orgona mögül énekelni - nem is rosszul.
Hogy a Fókuszt ez miért érdekli? Franc tudja, talán nem akarnak lemaradni a retro-hullámról, a negyvenesek-ötvenesek kedvében akarnak járni valamiért, gondolom, hasonló megfontolásból, mint amiért előszedik mostanában a nyolcvanas évek elejének underground világát is Kontrolltól Bizottságon át Sziámiig és Európa Kiadóig.
Egyébként pedig kellemes "lassúkrimi-nap", szolid utómunkákkal. A tévében Colombo, Mrs. Fletcher, Helyszínelők (az első sorozat újravetítése, szerintem igazi csemege) - kész Kánaán, én pedig a ma leadott kommunikációs terv oldalhajtásait vagdosom, egy holnapi hírlevél-lapzárta még hiányzó elemeit rakom össze, meg tesztelgetem a konkurens blogszolgáltatót, a Blogtért, ahova kiraktam egy próbablogot, tanulmányozni a motor működését. Nem is ismételném meg magamat az eddigi tapasztalatokkal, megtalálható ott.


Szólj hozzá