2006. jan 19.

Sivatagba homokot

írta: korbelygyorgy
Sivatagba homokot

Nem szeretem a focit, de ma egy igazán érdekes sztorira bukkantam, pontosabban egy volt kollegina révén bukkantunk egymásra. Szóval ha a sivatagba homokot nem is lehet eladni, magyar focistát Braziliába igen. Ma tárgyalt Orosházán az érintett cég menedzsmentje és a kapcsolat révén bejöttek hozzám is egy interjúra a sportműsor részére. Majd később linkelek is, de egyelőre nincs időm megírni a történetet kedvenc hírportálom részére, és nem akarom, hogy más médium addig lecsapjon a sztorira, úgyhogy majd később részletesebben beszélek a brazil fociról.
Délután pedig Battonya, Fidesz-kampány Kövér Lászlóval. Semmi extra, választások időpontja, mint aktualitás; helyi jelölt;  Dél-Békés helyzete; Karsai és Tóth Károly, ez utóbbi háttérbeszélgetés, mikrofonon kívül, tehát a blogon sem ildomos beszélni róla, az újságíró bizony információbróker és egyik legfontosabb valutája a megbízhatóság. Bár a fórumot nem vártam meg, csak a sajtótájékoztatón voltam ott, így lehet, hogy előfordult egy két címlapra való "megmondás".
Kellemes meglepi, napközben jöttem rá: kinn vagyok a Freeblog-ajánlóban, hálás köszönet érte.

Szólj hozzá