2006. már 25.

Mikola

írta: korbelygyorgy
Mikola

Az utóbbi napok antisztárja Mikola István - nem is értem az egyébként jó stratéga Orbán Viktort, akinek a Mikola-féle sakklépéssel legalább egy újabb lépésnyit előre kellett volna gondolkodnia, így ugyanis a "nemzet orvosa" közszereplései tovább rontják a renomét - legalábbis a bizonytalanok körében mindenképpen. Politikai elemzők talán azt is tudják, hogy miért kell a politika-üvegboltban járatlan elefántokat második emberként maga mellé emelni, hiszen Schmitt Pál is így lett "tökéletes helyettes", bár neki négy év alatt nem sikerült az, amihez a doktor úrnak néhány nap elég volt.
Az elmúlt napokban a Mikola-irodalom is meglehetősen gazdag lett, igazi gyöngyszem Tóta W. Árpád Bohócdoktor című publicisztikája, de nem semmi az SZDSZ akciója sem.
Amikor hősünk Orosházán járt, még nem lehetett tudni, hogy nagy ember lesz belőle, s a vele készült interjút is igyekeztem szakmai vonalon tartani, azaz általános egészségügyi kérdéseket tettem fel. Nem voltam rest, most leszedtem a rádió szerveréről és meghallgattam. Nem olyan durva, mint az utóbbi napok beszólásai, egy átlagos fideszes politikus nyilatkozata erős államról, a több biztosítós modellből üzletet szimatoló SZDSZ-ről, vidékfejlesztéssel párhuzamos egészségügyről (ami egyébként bizonyos fokig logikus is, mi több, az EU területfejlesztési politikájával is összhangban áll).

 

Nincs flash lejátszód, vagy nincs engedélyezve.
Szólj hozzá