2006. nov 21.

Wifi

írta: korbelygyorgy
Wifi

Reggel a kocsi egyéb elfoglaltsága miatt busszal mentem dolgozni, így roamingolásra használtam a közösségi zötyögést, leteszteltem új wifi-kártyánkat a laptopon. Internetezni ugyan nem sikerült, viszont érdekes módon számos hotspotot fedeztem fel, nagyon kicsi jelerőséggel. Érdekes módon még Csorváson is vagy négy állomás jelentkezett be, igaz, nagyon kis jelerőséggel, Békéscsabán pedig valóságos kavalkád tűnt fel a monitoron. Tehát a mag el van vetve, talán termés is lesz belőle előbb-utóbb, sőt lehet már torkoskodni is, igaz, még zöld gyümölcsöt: a megyeházán működő wifi-kapcsolat működik, úgyhogy hamarosan széles sávon megy az online közvetítés.

Maroknyi stábunk egyébként wifi-lázban ég, Kenyeres kolléga például legfrissebb jegyzetében is ezzel a témával foglalkozik. Mi több, ő már igazi Fonero, hogy ez mit jelent, kiderül a linkre kattintva (Mi ez, BEOL-találat generálás? - csak részben, miért írjam le még egyszer ugyanazt...) Mi több: azt tervezem, hogy itthoni hálózatunkat - ami még nem létezik - vezeték nélküliként "építem" fel, azaz a főgép kapja majd az ADSL-t, a céges laptop pedig igazi mobil eszköz lesz, ha akarom, a nappaliban, a konyhában vagy éppen a kertben csatlakozom a hálóhoz és nézem a híreket, dolgozom vagy éppen frissítem a Kisvárosi Webnaplót...

Szólj hozzá

wifi