2006. nov 22.

Food a Pest

írta: korbelygyorgy
Food a Pest

Wifi 2 is lehetne a bejegyzés címe, ugyanis ma folytatódott a roaming, ám ezúttal vonattal és hosszabb távon: egészen Békéscsabától Budapestig teszteltem a wifi lehetőségeket, maradt azonban a gprs.

Reménykedtem, hogy majd az expón, de tévedtem: itt van ugyan hotspot, de fizetős, nem is akármilyen tarifával dolgoznak, bár igazuk van: ha egy cég képes kifizetni súlyos százezreket a standért, nehogymá' sokalljon közel ezer forintot egy fél óráért. Egyébként a Foodapest volt az úti cél, azonban nem az élelmiszeripar vívmányai érdekelnek, mi több, egyáltalán nem érdekelnek, de az Agrárkapu igen, így készült néhány pr-ízű beszámoló, ez a mai nap gyümölcse. Mondjuk jókat nassoltam: olasz felvágott, francia sütemények, chilis (forró) csokoládé. (Opera Minin láttam, hogy az Index is elkövetett valamit a vásárról, megyek is elolvasni és kuncogni egy jót).

Meg egy felismerés. Románia unis csatlakozásáról mindennap lehet olvasni okosságokat, többnyire szkeptikus felhanggal. Ám hadd mondjak valamit: az esti, bukaresti expresszen, amivel hazajöttem, tisztább, kulturáltabb volt a mosdó mint reggel a MÁV InterCity-jén. Holott régen ez fordítva volt. Úgyhogy van mi fejlődünk vissza, vagy délkeleti szomszédunk tényleg komolyan veszi a csatlakozást. Gyanúm szerint mind a kettő igaz.

Szólj hozzá

wifi agrarkapu