2007. jan 24.

Beolvastam

írta: korbelygyorgy
Beolvastam

Nemigen írtam még három napig egy publicisztikát, hát most ez történt - végülis hétfőn este a 99 százalékát megírtam, azonban nem találtam megfelelő lezárást. Ma délután összeszorítottam a fogaimat és kikínlódtam magamból ezt, ami most került fel a beolvashow-ra. A téma a Szadesz, azt próbáltam összefoglalni, amiről már itt is agyalgattam.

Fodor Gábor az iWiW-en közölte elsőként, hogy elindul az SZDSZ elnöki posztjáért. Igazi 21. századi hír, naná, hogy minden fiatalos dolgot be kell vetni a közfigyelemért. Hol vannak már azok az idők, amikor sajtótájékoztatókat hívtak össze, az asztalon pogácsa és ásványvíz, az asztalfőn ülő jóember elhadarta mondanivalóját, esetleg egy-két összekacsintós belső infót is megosztott ugyanazzal az öt-hat pofával, majd ment mindenki a dolgára. >>> Tovább

Szólj hozzá

szdsz