2007. jún 25.

Kilenc plusz három

írta: korbelygyorgy
Kilenc plusz három

Vasárnap láttam a világ legszaftosabb brassói aprópecsenyéjét, nem is tudom, jelezzem-e a Guinness-bizottságnak a nagy felfedezést. Szerencsére nem én ettem, hanem Erika, aki ennek ellenére becsülettel legyűrte a gasztronómiai csodát. Jövőre talán megrendezhetik a brassói-fesztivált, mostanában úgyis ez a módi, a legfrissebb felfedezés a tepertőfesztivál Pusztaottlakán, ami Kenyeres kollégának, a tipikus urbánus ficsúrnak teljesen bejött, igaz, VIP-belépővel jött-ment a területen és olyan kedvezmények illették meg, mint a légkondis sátor, ami azért nem semmi.

Vasárnap láttam a világ legszaftosabb brassói aprópecsenyéjét, nem is tudom, jelezzem-e a Guinness-bizottságnak a nagy felfedezést. Szerencsére nem én ettem, hanem Erika, aki ennek ellenére becsülettel legyűrte a gasztronómiai csodát. Jövőre talán megrendezhetik a brassói-fesztivált, mostanában úgyis ez a módi, a legfrissebb felfedezés a tepertőfesztivál Pusztaottlakán, ami Kenyeres kollégának, a tipikus urbánus ficsúrnak teljesen bejött, igaz, VIP-belépővel jött-ment a területen és olyan kedvezmények illették meg, mint a légkondis sátor, ami azért nem semmi.

Komolyra fordítva: a helyszín Kondoros, egy helyi étterem terasza és hát szokásos júniusi gasztronómiai kirándulásunk volt ez, merthogy házassági évfordulónk volt, sorrendben a kilencedik, amihez további három év papír nélküli együttélés járul. Eredetileg a Kondorosi Csárda volt a cél helyszín, az újranyitás óta még nem sikerült eljutnunk, gondoltuk, majd most. Ám itt zártkörű rendezvény volt, a csárda mellett parkolóban pedig valami nagy bulira készülődtek, az ott lévő színpadon például egy tinikből álló rockzenekar állt be, a gitáros srác például tétova Deep Purple és Led Zeppelin riffeket próbált kicsalni hangszeréből, nem sok sikerrel.

Egy kis keresés után akadtunk rá erre a helyre, aminek a nevét nem tudom megmondani, mert nem emlékszem rá, lényeg, hogy láttunk egy ilyen különleges, nem brassói formájú brassóit, amit azért a nagyevőnek egyáltalán nem nevezhető feleségem bátran legyűrt. Én göngyölt csirkemájjal próbálkoztam, nekem is ízlett, igaz, én nagyevőnek számítok és válogatós sem vagyok. Szóval így mulat egy vidéki középosztály- és kereskedelmi célcsoportbeli magyar család.

Boldog évfordulót!

Szólj hozzá

hazassagi evfordulo