2007. júl 18.

Mint a mókus...

írta: korbelygyorgy
Mint a mókus...

Hőguta legyőzve, bár a habokba ma még nem vetettem bele magam, egy-két jó hideg sörrel ellensúlyoztam a sokkot. A fesztivál szép csendesen beindult, bár nyilvánvalóan nem ma lesz a csúcsnap, de ennek is van fílingje. A helyszín a netsátor, a kisebb forgalom lehetővé teszi, hogy én is nekiüljek egy kicsit a közösségi netnek és ne pocsékoljam cégem netkártyáját :)

 

A terület viszonylag nagy és egyelőre számomra áttekinthetetlen, így jó, hogy itt a bringám, mi több, este tekertem is egy kicsit, igaz, csak a szomszédos Zánka faluba néztem át (merthogy mi most Zánka-Úttörővárosban vagyunk, vagyis jelenlegi nevén Zánkafürdőn). Belenéztem a halásznapok programjába, aztán jöttem vissza, időben mert egy szolnoki kolleginának akkreditációs gondjai támadtak.

Holnap nagyobb lélegzetű túrára készülök, badacsonyi irányba, aztán majd látom, meddig enged az idő és a hőség.

Szólj hozzá

balatone