2007. júl 19.

Tekerés megzenésítve

írta: korbelygyorgy
Tekerés megzenésítve

Reggel sikerült eltekernem Badacsonyörsig, azért nem tovább, mert semmiképpen nem akartam bliccelni a fesztiválon, a cél az volt, hogy délig visszaérjek - ami sikerült is. Bár a bringám kilométerórája napokkal ezelőtt felmondta a szolgálatot, helyi lokálpatriótáktól megtudtam, hogy olyan 16-17 kilométert mehettem a kijelölt balatoni körúton, plusz a visszaút, így hát valamivel több, mint egy harmincast tekertem.

Reggel sikerült eltekernem Badacsonyörsig, azért nem tovább, mert semmiképpen nem akartam bliccelni a fesztiválon, a cél az volt, hogy délig visszaérjek - ami sikerült is. Bár a bringám kilométerórája napokkal ezelőtt felmondta a szolgálatot, helyi lokálpatriótáktól megtudtam, hogy olyan 16-17 kilométert mehettem a kijelölt balatoni körúton, plusz a visszaút, így hát valamivel több, mint egy harmincast tekertem.

Délután sajtótájékoztató, sétahajózás a Balatonon, aztán egy kis kapcsolatépítés Zánka-fronton (két nagyon szimpatikus marketinges van itt a volt úttörővárosból), vacsora, KFT-koncert, most pedig a Café ingyeninternetén lógok, nem akárki fog játszani itt: a Bikini :) Róluk elég speciális véleményem van - Buzai Csabi, most ne figyelj ide -, ráadásul pont a Caféban, ahol Korai Öröm, meg ColorStar szokott játszani, meg hát a legnevesebb hazai progresszív dj-k, de hát állítólag a helyszín gazdája, a Philip Morris ragaszkodott hozzájuk - ha retró, legyen retró, azért is megsasolom, mi lesz itt :)

Tervem, hogy öregemberesen továbbállok mielőbb, megint korán kelek és most a másik irányba indulok el, mondjuk Tihanyig vagy Balatonfüredig tekerek el.

Szólj hozzá

bringa balatone