2007. okt 07.

BalaTONE a reklámhéten

írta: korbelygyorgy
BalaTONE a reklámhéten


Majdnem én is előadó lettem a Reklámhét szegedi eseményén, ám köszönettel továbbpasszoltam a tisztességet. Praktikus okokból: a téma a BalaTONE fesztivál lett volna a hétfői Balaton-napon, azonban úgy gondoltam, helyesebb, ha DeltaFestes főnököm, Bukovinszky Béla ugrik be helyettem. Aki szerencsére el is tudta vállalni a dolgot és elmondja délután a Novotel Hotelben az összegyűlt turisztikai szakembereknek, hogy miért jó az, ha segítik az északi part legnagyobb fesztiválját :) Egyébként a felkérés teljesen megtisztelő, úgy tudom, blogger-vonalon akadtak rám, ugyanis az egyik felkért előadó kénytelen lett lemondani a fellépést, helyette ajánlott engem Varga Iván, a Balaton-blog gazdája, akivel a tavalyi és a tavalyelőtti GoldenBlogon is közösen álltunk a dobogó valamelyik fokán.

Szólj hozzá

balatone