2007. okt 25.

Hosszú hétvége

írta: korbelygyorgy
Hosszú hétvége

A hosszú hétvége nagyobb része munkával telt - ennek okairól majd csak néhány óra múlva beszélhetek -, de azért jutott idő egy kis kultúrára is: sikerült alaposabban meghallgatnom Manu Chao új albumát, ami bizonyítja: zseniális ez a spanyol fickó.



És persze az új Belga is szuper, sokan persze fanyalognak, de engem a második, Jön a Gólem című lemezre emlékeztet, amin olyan örökbecsű nóták találhatók, mint az Az a baj, a Gyere, kislány gyere vagy a Politikus Boogie. Erről a lemezről még nem találtam videót, ezért egy klasszikust szedtem elő, amit igen nehéz überelni, de talán lehetséges.



Meg aztán Hír tévét is néztünk ám 22-én este. Az a helyzet, hogy nem nagyon szoktam nézni ezt a csatornát, de ha elindulnak az utcakövek, ők az autentikus forrás. Hát, no comment ez a zavargásos izé, nem akarok rá sok szót vesztegetni, mert csak közhelyes dolgok sülnének ki és még azon kapnám magam, hogy álláspontom egyezik az MSZP központi bizottságának véleményével... Szóval kedves idióták, ez nem forradalom, amit csináltok, sokkal inkább köztörvényes bűnözés, és ha már ennyire útáljátok Fletót és bandáját, megmutathatnátok nekik, hogy ti mások vagytok, nem pedig ócska autógyújtogatók, mint anno a vörös és barnainges fiúk.
Szólj hozzá

manu chao belga zavargasok