2008. aug 09.

Bebukott a Kotta

írta: korbelygyorgy
Bebukott a Kotta

A Kotta fesztivál honlapján ez a szűkszavú, a web 0.001-es korszakát idéző közlemény szerepel:

Az 1992-2007 között egyesületünk által dédelgetett fesztivált 2008-ban gonosz erõk meggyilkolták..
Emlékét megõrizzük. Temetésérõl helyettünk intézkedtek.
A fesztivált 2007-ig szervezõk teljes mértékben elhatárolódnak az ez évben történtektõl és a magát 'szervezõ'-nek kiadó személytõl, kivel semmilyen kapcsolatunk nincs, ezért bõvebb információkkal sem tudunk szolgálni.
Az ilyen-olyan - interneten lévõ - régebbi kontaktjainkat kérnénk helyén kezelni, mivel eltávolításuk nem mindenhol sikerült.
Köszönjük a megértést.


Bővebb infó itt.


Minden bebukott kulturális próbálkozásért nagy kár, itt azonban többről van szó, hiszen a Kotta rendelkezik a legnagyobb hagyományokkal, s bár én sosem voltam ott, tudom, hogy például 1993-ban ők hozták össze a Bizottságot, amely tíz évvel korábban ezt énekelte: 1993 augusztus 13-a, nem biztos hogy péntek, egyedül vagyok, nem biztos hogy élek, egyedül vagyok, egyedül repülök, teljesen egyedül vagyok és egyedül repülök, lehetnék én is kamikaze. Pontban tíz év múlva kiderült, hogy él még a nagy legenda és hatalmas őrjöngés volt.

S lám, tízegynéhány év után maga a Kotta lett kamikaze. A hátteret egyelőre nem ismerem, de ha megtudom, jelentkezem e témában.

Szólj hozzá

bukta bizottság hajdúböszörmény kamikaze kotta fesztivál