2010. feb 21.

I love PASO: frontember nélkül is frenetikus hangulat

írta: korbelygyorgy
I love PASO: frontember nélkül is frenetikus hangulat

Néha Békés megye is szolgál zenetörténeti érdekességgel, most például azzal, hogy mivel Lord Panamo, a Pannonia Allstars Ska Orchestra énekese a miskolci kocsonyafesztiválon lebetegedett, így Mr. P., a billentyűs és Mr. Tony Ass, a trombitás vállalták át a frontemberi teendőket és fantasztikus bulit nyomtak az I love Békés megye nyitóeseményén.

Mivel kocsival mentem, egy korty alkoholt sem ihattam - és igen, csak cigit szívtam :) -, ennek ellenére fantasztikus buli volt, nem csak a közönség élvezte a zenét, hanem maguk a zenészek is, de tényleg, látszott, hogy nem a gázsiért jöttek, hanem a ska öröméért, ami azért egy több éves, sikeres zenekarnál már nem annyira természetes és ezért le a kalappal a Paso előtt.

Csináltam két bénácska videót a mobilommal, talán visszaad valamit az esti élményből. S bár az én rögeszmém, hogy 3-4 percnél ne legyen hosszabb egy videó, most nem volt szívem lerövídíteni, egy majd megállítod vagy beletekersz, de szerintem érdemes végignézni (hallgatni) mind a kettőt.

 



Szólj hozzá

békéscsaba paso i love békés megye