2011. nov 24.

Az Alföldi blog is ajánlja Léna filmjét

írta: korbelygyorgy
Az Alföldi blog is ajánlja Léna filmjét

Megnéztük Léna road movie-ját

Két hét után végre kézbe vehettem Léna küldeményét, miután a céghez irányíttattam, elfeledvén, hogy szabin leszek. Kedden délelőtt megnéztem a benne lapuló dvd-t, szerdán délelőtt összehoztam egy pár sort róla - tényleg jó kis útifilm, hangsúlyozom ezt annak ellenére, hogy többszörös az összeférhetetlenség: jómagam is bringázok (persze csak, úgy, ahol a bolha és az elefánt megy a hídon: hallod elefánt, hogy dübörgünk?), Léna tizenéves korunk óta a haverom és persze sok az átfedés lemezeink/tracklistáink/YouTube-kereséseink között.

Amit nem tudtam beleírni, mert nem volt olyan dramaturgiai fordulat (és túl személyes lett volna), hogy van-e olyan köztünk, aki látta már Lénát táncolni? Én is ezek közé tartoztam egészen keddig: a filmben ugyanis aranyos törzsi pogó tekinthető meg az ázsiai flaszteron, kedves bennszülött hölgyek társaságában.

Szólj hozzá

beol léna