2012. már 27.

Egressy megverte az írókat, VV Éva megverte Egressyt

írta: korbelygyorgy
Egressy megverte az írókat, VV Éva megverte Egressyt

A hétvégén pihenős voltam, azaz lettem volna, de bevállaltam egy plusz melót, nem stréberségből és nem anyagiasságból, hanem kizárólag becsületből: most rendezték meg ugyanis a 17. drámaíróversenyt a Jókaiban és úgy gondoltam, egy kvázi online tudósítás formájában közvetítem a főbb eseményeket a Beolon.

Természetesen nem klasszikus értelemben, a pálya széléről figyelve, minden mozzanatot rögzítve, erre ott vannak a szakportálok, irodalmi lapok, illetve a szervezők weboldalai. Mint a produktumból látható, csak a legfontosabb infók kerültek ki, az irodalomban járatos, de nem feltétlenül bennfentes olvasóközönség tájékoztatására. Nem borult vele a hétvégém, olyan öt-hat órát dolgoztam vele, beleértve a színházban töltött néhány órát, illetve a webes források figyelését.

A hétfő reggeli statisztika szerint a naponta három-négyszer frissülő poszt 616 találatot kapott, ami egy napi húszezres látogatottságú portálnál csekély, de tekintve, hogy ez mégsem a Kiskörút, elfogadható, különösen annak fényében, hogy a Bárka Online, illetve a Jokaiszinhaz.hu derakasan nyomta a friss infókat, minden színészcsapat mellett egy-egy blogger dolgozott például, volt köztük egész élvezetes is.

martonegressy.jpg

Marton László rendező és Egressy Zoltán (fotó: Lehoczky Péter)

Aztán jött a hétfő, a hírgyár beindult és már kora délután megvolt a nagy kontraszt. Kb. kétperces munkával VV Éva hétvégi botránya mindent vitt, azaz másnap reggelre több ezres látogatottságot produkált, pedig csak a Blikk cikkét dolgoztuk át egy kicsit, természetesen szabály szerint, linkelve, miegymás.

Szóval itt tartunk, ezzel kell együtt élnünk, és ez most nem is feltétlenül kesergés volt, csak egy megállapoítás. Ja, és itt jön, hogy miért tekintettem becsületbeli ügynek az online közvetítést: ha már ezen a hétvégén volt a megye egyik legfontosabb éves kulturális eseménye, az kapjon méltó visszhangot a megye vezető hírportálján. Ezzel talán némileg kompenzáltam a sok VV Évát, Balázs Palit, Varga Viktort és Valentint, Uhrin Benedeket, akikkel megmerényeltem évközben a jóízlést. 

Ezt talán figyelembe veszik majd nekem az utolsó ítéletkor... 

Szólj hozzá

színház beol