2012. ápr 12.

Kihagyom a Bikinit

írta: korbelygyorgy
Kihagyom a Bikinit

Hát éppen ez is harminc éve történt, legalábbis ez a koncertfelvétel akkor lett rögzítve, s hál Istennek, az értékmegőrzés jegyében felkerült a YouTube-ra is. Egész véletlenül hallgattam ma este Rolls Frakciót, az első ok persze az, hogy egy határidős munkát tologatok magam előtt és keresem az ürügyet, hogy mással foglalkozhassak, de a dolog eredője az volt, hogy délután egy ifjú újságíró kollégával beszélgettünk, hogy Kiscsillag vagy Bikini (ez a hétvégi kínálat Békéscsabán, a KÖRF Pontban Lovasiék lemezbemutatóznak, a Frankó Fesztivál fő produkciója pedig a Bikini lesz).

Van egy hülye szokásom, ha eszembe jut valami, azt nyomom ész nélkül, ha érdekli az illetőt, ha nem (pedig tudhatnám, öreges zenei nosztalgiára itt van ez a blog), én pedig elkezdtem bizonygatni, hogy ez a Bikini bizony nagyon messze van attól a Rolls Frakciótól, ahol D. Nagy sajátos hangját megismertük és bizony én azért hagyom ki ezt a koncertet is, mert nem szívesen látom egy legenda aprópénzre váltását.

Persze felidéztem a Frakció régi dolgait cigizés közben, aztán benne maradt a fejemben és este meghallgattam néhány dalt, íme az egyik. 

Szólj hozzá

bikini rolls frakció