2012. ápr 21.

Késői szezonkezdés

írta: korbelygyorgy
Késői szezonkezdés

Soha ilyen későn nem kezdtem el a bringás szezont, mint az idén. Ennek több oka volt, sajnos mind objektív: rossz idő, javításra váró bringa, sok munka.

Most azonban úgy tűnik, a nem egészen egy hónap múlva esedékes Békéscsaba-Arad-Békéscsabáig mindenképpen formába hozom magam. Tegnap Póstelekig tekertem el meg vissza, sajnos nem vittem kilométerórát, a maps pedig nem méri az erdei kerékpárutat, így csak tippelni tudok, szerintem olyan 50 kilométert tettem meg délután.

A mai tekerés kimarad, mert délelőtt céges kötelezettségből zsűrizni fogok a Csaba Centerben a Lapot a diákoknak program megyei döntőjén, délután pedig külső körlet, mert azzal is el vagyok maradva, már dzsungelesedik a gyepünk. (Mondjuk az idő most nem tűnik erre alkalmasnak)

Holnap viszont  egy nyolcvanast verek a Gepidába, mert mint alapító OKÉ-tag kötelességemnek érzem, hogy részt vegyek az egyesület földnapi kirándulásán, ami ugyebár nem sok, viszont Orosházáig eltekerni kb. 30 kilométer, így a plusz tízzel összeáll egy Aradot megközelítő távolság. S ha már erről esik szó, legyen ez a poszt programajánló is:

 okeplakat.jpg

Szólj hozzá

bringa föld napja oké póstelek