2012. ápr 26.

A nap képe: egy anarcho-libsi megmondja...

írta: korbelygyorgy
A nap képe: egy anarcho-libsi megmondja...

kgy_parbeszed_1335435267.jpg_407x511

Nem mentem át egóba, csak az élet úgy hozta, hogy megint egy fényképem került elő az újságból, egész pontosan egy 1994-es Orosházi Párbeszédből. Azonnal be kellett izzítanom egy Ektomorf-playlistet, ahogy megláttam közel 20 évvel ezelőtti önmagamat és gyorsan meg kéne innom valami töményet a mellette lévő jegyzet hatására.

Őszintén szólva már nem tudom, miről zagyválok és minek kapcsán, de láthatóan ifjú anarcho-libsi énemtől nem állt távol az ünnepek előtti beszólogatás - valahogy öreg fejjel is így vagyok ezzel, bár nyilvánvalóan abba belefáradtam, hogy nap mint nap fikázzam a politikai elitet, mely sajnos az én generációmból áll össze nagyrészt és nem csak a generáció többi tagjának jelent nagy-nagy csalódást.

Az viszont jól látható, hogy az ifjú szerző már akkor előrevetítette a szélsőjobbveszélyt "egyes megzavarodott fiatalok" esetéből kiindulva, bár ha tudom, hogy a következő generáció már nem egyes megzavarodott fiatalokból, hanem szinte csupa szélsőjobbos egyedből áll, talán másképp alakítom az életemet...

Szólj hozzá

párbeszéd orosháza