2014. okt 24.

Cervinus: buli volt a 20 éves születésnap tiszteletére

írta: korbelygyorgy
Cervinus: buli volt a 20 éves születésnap tiszteletére

cervinus2_1414164848.jpg_800x533

Ez a régi újság néhány napja került elő, a Szarvas és vidéke című önkormányzati hetilap húsz évvel ezelőtt egy egész kolumnát szentelt annak, hogy beindult a helyi rádiózás. Valamiért nagyon tetszhetett a fejem a szerkesztőknek, mert két helyen is szerepelek, az egyiken éppen cigi lóg ki a számból - igaz, ekkoriban Lázár János gimnazista, esetleg egyetemista gólya lehetett, akit éppen... (A csoportképen én vagyok a jobb oldali guggoló ember).

De a tárgyra térve: hivatalos voltam a múlt hét végén a Cervinus rádió alapítóinak bulijára, amire természetesen nem tudtam elmenni, viszont a helyi hírportál képes beszámolót közölt az evés-ivással összekötött muriról, amit most tisztelettel én is archiválok. Ezen túl privát forrásból is tudom, hogy jó volt a buli, mert most cseteltem Fodor Mariannal, egykori alapító kolleginával, aki megerősítette, hogy akárcsak az indulásnál, a visszaemlékezésnél is a humor játszotta a főszerepet, nem pedig a mostanában elharapódzó önsajnáló búvalbaszottság.

 

Húsz év az húsz év (Forrás: Newjsag.hu)

Szólj hozzá

Cervinus rádió