2003. aug 12.

írta: korbelygyorgy

Ennél persze vannak fontosabb dolgok is :-) Bonnie szoktatása megkezdődött az itthoni egyedüllétre. Eddig ugyanis többnyire magammal hordtam mindenhová, de ennek persze előbb-utóbb megálljt kellett szabni. Csakhogy az ilyen itthonhagyások komoly megrázkódtatással járnak, ami hatalmas zajjal jár. Ezért írtam egy szívhezszóló levelet kilenc lakótársunknak, előre figyelmeztetve őket a várható hatásokra, illetve megnyugtatásukra: nem kutyanyúzás folyik nálunk. Ma reggel két órára mentem el itthonról, háááát... Elmenetelkor is nagy volt a hangzavar, amikor hazajöttem, már a másodiktól hallottam a vonyítást. Ha ez a kis dög két és fél órán keresztül ezt csinálta, csodálom, hogy maradt ereje ugrálni rám hazaérkezéskor. Remélem, csak annyi történt, hogy hamar abbahagyta - merthogy hamar abbahagyják - és csak azért zendített rá, mert meghallotta a hangomat vagy megérezte a közeledésemet.
Szólj hozzá