2003. aug 31.

írta: korbelygyorgy

Csendes hétvége, munka, pihenés, kutyázás, semmi izgalom. Néha meg is döbbenek, te Úristen, ilyen unalmas ember lennék, szinte semmi sem történik velem. De ennek örülni kéne, amikor mozgalmasabb volt az életem, abban sok esetben nem volt köszönet. Annyiban tért el az átlagos hétköznapoktól, hogy Erika névnapja van ma, így a péntek és a  szombat is ennek jegyében telt, de semmi felhajtás.

Azaz hazudok, dehogynem történik velünk semmi: felújítjuk a régi lakást, így péntek délelőttünket a Baumaxban és a Praktikerben töltöttük Szegeden, fürdőszoba-felszerelések, padlólapok, csempék után kajtatva T. Attila kollégám közreműködésével, neki ugyanis alkalmas a kocsija utánfutóvontatásra, az én Unómat nem vizsgáztattam le e célra, s hogy őszinte legyek, még soha nem vontattam utánfutót. Október elejére vállalta a mester a melót, egy hét alatt kész lesz, hál Istennek nem sokat kell vele foglalkoznunk. Az ilyen gyakorlati dolgokhoz amúgy is rendkívül béna vagyok, már általános iskolában konfliktusaim voltak ebből a gyakorlatifoglalkozás-tanárommal, többnyire kettest kaptam a fa- és fémmegmunkálási feladatokra. S mivel a sikerélmény elmaradt, a motiváció sem jött, de még szervezési szinten sem, így a tárgyalások is Erikára várnak, aki "fiús" lány, a Keményben érettségizett, ami műszaki szakközépiskola, a lányok például megtanultak hegeszteni is :-)

Reggel Békéscsabára megyek, az egyik partnerünkkel lesz egy megbeszélés, problémák merültek fel ugyanis a hírszolgáltatással, amire most bővebben nem térnék ki, lényeg az, hogy - akárcsak az OÉ esetén - a szakmát muszáj megvédenem a... - hmmm, nem is tudom, mivel szemben. Sajnos már minden médiumnál a tartalom szükséges rossznak minősül, aminek az a funkciója, hogy megtöltse a hirdetések közti helyet, ez nagyon igaz a multik által birtokolt megyei napilapokra, illetve esetünkben, a portálnál is mintha a minőség le lenne sz*rva. Szerencsére bírom a cégünk bizalmát, s ez a lényeg, ugyanis a felállás szerint a tartalomszolgáltató maga az iPONT, így nem kényszerülök értelmetlen kompromisszumokra - amire egyébként nem is lennék hajlandó, mert ha hajlandó lennék, korábban elfogadtam volna az OÉ hívó szavát is. De asszem, e szirénhangoktól sem kell félni, miután a barátaink átfutják a blogot és a fórumot :-)

Szólj hozzá