2003. sze 10.

írta: korbelygyorgy

Végigvonatoztam fél Magyarországot, mire délre Bábolnára értem, ráadásul útközben, nem tudni mi okból, de tönkrement a telefonom, pontosabban néhány billentyűt nem lehetett lenyomni, ami éppen elég a működésképtelenséghez. Egész nap kommunikációs süketszobában voltam, estére azonban úgy néz ki, hogy rendbejött a Nokia. Bábolna egyébként szimpatikus, még sohasem jártam itt, különösen nem agrárkiállításon. Tényleg ez a legnagyobb az országban, amit mi sem bizonyít jobban, hogy Németh Imre nyitotta meg, míg néhány hete a Farmer Expót "csak" Benedek Fülöp címzetes államtitkár (jólértesültek szerint ő lesz Mészáros Gyula utódja a közigállamtitkári székben). A munka tulajdonképpen ugyanaz, mint a Farmer Expón, csak egyedül, mert Zs. P. nem tudott eljönni, későn lett leszervezve sajnos a dolog. Ma öt anyagot sikerült feltenni, egyik sem egy Pulitzer-gyanús alkotás, de ez nem is erről szól, hanem a gyorsaságról, meg persze a viszonylagos pontosságról. A szállás is korrekt, most itt gubbasztunk Korcsok Zolival, akinek most bitorlom a laptopját és a GPRS-telefonját, ami által online vagyok. Este fogadáson voltunk, a szervezők rendeztek egy nagyszabású terülj, terülj asztalkámat, jó kaják, kitűnő kiszolgálás, kérdés, hogy jövőre lesz-e ilyen fényűzés, merthogy privatizáció előtt áll az rt.
Szólj hozzá