2003. sze 15.

írta: korbelygyorgy

A hét eleje azzal telik, hogy a lemaradásaimat behozom, a múlt heti Bábolna Tour során csak egy dologra koncentráltam, így felhalmozódott néhány egyéb dolog.

Szoftverfrissítéseket is végeztem: feltettem az otthoni és az irodai gépre is az OpenOffice legújabb verzióját, az 1.1-est, illetve a Mozilla 1.4-est. Alapvetően nem vagyok egy megveszekedett számítógépes forradalmár, viszont mivel nem bírom az egyoldalúságot sem a médiában, sem a gazdaságban, így az a legkevesebb, ha kiváltom alternatív lehetőséggel azt, amit ki lehet. Sajnos a Linuxot nem tanultam meg, illetve nem volt türelmem a változások követésére, így az operációs rendszerem Windows, de az irodai programok, böngészők, levelezők frontján mást használok. Az OpenOffice egyébként teljesen király irodai alkalmazás, ami felismer minden MS Office formátumot, sőt ebben a legújabb verzióban akár pdf-fé is alakíthatom egy kattintással a dokumentumaimat, ami nagy segítség lehet egy-egy terjedelmesebb dokumentum elolvasásában, hiszen a pdf-et e-book-ként is alkalmazzák.

Szólj hozzá