2003. sze 21.

írta: korbelygyorgy

Általában megtartom a “zöld akciókat”, belértve különböző civil (mondhatjuk így is, bár lesz felszisszenés: újbalos dolgokat) feltéve, ha azok nem álságosak. Például annak idején bojkottáltuk a Danone termékeket, amikor a francia multi szórakozott a győriekkel (nem, nem vagyok elvakult globalizációellenes, bizonyos gazdasági visszaélések azonban felháborítanak), aláírtam az állatkínzós petíciót, szelektíve gyűjtöm a szemtetet stb.

Néhány óra múlva pedig kezdődik az autómentes nap, amit Békés megyében Békéscsabán, Gyulán és Békésen tartanak meg, persze Orosházán nem, de ezen nincs is mit csodálkozni, sem olyan normális civil zöld szervezet nincs, amely ezt kezdeményezhetné, hivatalos szinten pedig a zöld értékeknek nincs különösebb becsülete. Én azért megtartom az autómentes napot, szerencsére Erikát sem kell elvinni reggel a kolléganőjéhez, akivel együtt járnak ki Kaszaperre dolgozni, nekem sincs autós dolgom, így biciklivel megyek be az irodába (azzal járok egyébként akkor is, amikor tehetem). Délután sajnos nem egészen ilyen egyszerű a helyzet, mert régi lakásunk felújítása miatt el kell mennünk az egyik fürdőszoba-szaküzletbe zuhanytálcát vásárolni, s azt csak kocsival tudjuk elhozni. Nem vagyok tehát olyan nagyon következetes, mindenesetre addig is egy garázsban álló Unónyi káros anyag kerül a levegőbe...

Szólj hozzá