2003. sze 27.

írta: korbelygyorgy

Jó ez a Blogszemle, mind a blogot vezetőknek, mind annak, aki csinálja, hiszen kölcsönösen növeljük egymás látogatottságát. Alapvetően nem vagyok túl hiú, azonban aktív újságíró koromban mindig büszke voltam rá, ha a Tallózóba bekerültem. Ez persze nem volt túl gyakori eset, de volt egy periódus, amikor sűrűn rákaptak a dolgaimra, elsősorban publicisztikákra természetesen, például amikor kitört a Hermann Nitsch-ügy (ha emléxik erre még valaki :-)), az volt a hét vezető témája, az ezzel kapcsolatos összeállítást az én ezzel kapcsolatos jegyzetemmel kezdték el.

A Blogszemle is idézett már egy szövegemet a héten (tök jó, hogy megtalálta a bloggazda), nem beszélve róla, hogy a jobb oldalon látható Blogirodalom elnevezésű linktár is felkerült, igaz, az hivatkozás nélkül, de mint már mondtam, alapvetően nem vagyok hiú. (Halkan megjegyzem, én is az ő tollukkal ékeskedtem, amikor forrásmegjelölés nélkül tettem fel az egyik topikba a pingvineket :-))

Az oldal egyébként jó szívvel ajánlom mindenkinek, csináltam is neki egy linket ott jobbra, a blogok között.

Szólj hozzá