2003. okt 01.

írta: korbelygyorgy

Eltűnt Réthi József  Attila Szegedről
A Szegedi Rendőrkapitányság eltűnés miatt adott ki körözést  Réthi József Attila 38 éves szegedi lakos ellen - tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel a Csongrád Megyei RFK sajtószolgálata.
Réthi József Attila szeptember 11-én otthonából eltávozott, azóta életjelet magáról nem adott, jelenleg ismeretlen helyen tartózkodik.  A férfi 180 cm magas, erős testalkatú, rövid fekete hajú. Szeme színe barna, orra enyhén hegyes. Bajuszt, szakállt nem hordott. Eltűnésekor barna farmernadrágot, sötét pólót és fekete fűzős félcipőt viselt.
A rendőrség kéri, hogy aki Réthi József Attila jelenlegi tartózkodási  helyéről információval rendelkezik, értesítse a Szegedi Rendőrkapitányságot a 62/562-400-es szám 18-26-os mellékén, vagy hívja a rendőrség 107-es hívószámát, illetőleg az ingyenesen hívható TELEFONTANÚ 06-80-555-111 számát.

Megdöbbentő hír érkezett ebben a percben az Objektív Hírügynökségtől: a nevezett jóember a kollégánk volt a Békés Megyei Naplónál, pontosabban társfőszerkesztő vagy mi a csoda Kőváry Péterrel együtt, már az új tulajok nevezték ki a lap élére. Előtte pedig, még Dlusztus alatt a Délmagyarország főszerkesztő-helyettese. Én személy szerint nem voltam vele sem rossz, sem jó viszonyban, a banda nagyobb része azonban nem kedvelte, így néhány hónap után egy kibővített vezetőségin ki is rúgtuk, vagyis hát nem mi, hanem a tulajdonos. Az Év Újságírója-gyűrűt is tőle vettem át tavaly májusban, meg persze Pétertől. (Érdekes adalék, a köztünk lévő két év ellenére - ami mellesleg javamra szólt, tekintve, hogy én vagyok az idősebb - magázódtunk, holott ebben - vagy abban? - a szakmában mindenki tegeződik, én speciel a volt konkurens lap főszerkesztőjével is). Utána nem sokat hallottam felőle, azt hiszem, a Hír TV-t tudósította utána Szegedről. Mindenesetre szerintem ilyesmit senki nem kívánt neki, már ha bajban van egyáltalán.

Remélem, nem!

Szólj hozzá