2003. okt 07.

írta: korbelygyorgy

Azt hiszem, a vihar virtuálisan is elszállt, a fórum ismét a régi, nagyon szépen köszönöm a biztató, megerősítő e-maileket, az ezzel kapcsolatos fórumbejegyzéseket, azoknak is, akik nem "tapsikoltak" :-) az önfényezésemhez. Baráth Miki, alias Wojtyla hozzájárult, hogy e-mail-ét közzétegyem, teszem ezt elsősorban azért, hogy igazoljam: tényleg nem én találtam ki őt... (mellesleg ha így lenne, büszke lennék magamra :-)). Szándékom természetesen nem a Bullok és Tolera bántása, a magam részéről, itt a blogszektorban ezt a témát lezártnak tekintem, annál is inkább, mivel tengernyi a dolgom, reggelre össze kell hoznom egy háromezer karakteres anyagot a postásújságnak, plusz egy csomó elmaradt rádiós feladatom van ma éccakára.

Mindenki a másik összefüggésében valamilyen. Eddig nem voltam ott, nyilván, valamely reakciójuk nem jelentkezhetett. Nem hiszek az ilyesmiben. Én ilyen vagyok, ők meg olyanok. Engem nem zavar, hogy más másmilyen. Semmi negatívumot nem nyilatkoztam itt senkire. A magam véleményét, írásaimat tettem közzé. Nem értem, miért nem lépnek túl rajta, ha nekik ez nem tetszik.
Te barátom vagy, ha óhajtod, nem írok oda többet. De ha írok, nem korlátozom magam; a korlátom csak annyiban áll, hogy nem sértek meg senkit - de gondolom, ez nyilvánvaló, minden jó szándékú embernél.
Ha ilyenek, akkor felteszem, hogy egy hajléktalannal sem, meg egy tudóssal sem tudnának kijönni, mert másmilyenek.
(Megmutathatod a levelem.)
Baráti üdvözlet: Az Igazi II. János Pál
Szólj hozzá