2003. okt 17.

írta: korbelygyorgy

Mi hozott össze az animásokkal? (slave24)

 - Két éve Tokajban ismerkedtünk meg, koncert után beszélgettünk. A Venus egyik dalából Anima-remix is készült. A Prieger Zsolt-Németh Gergő alkotta Dubcity Fanatikz-projectbe vokálozni hívtak. Amikor szólólemezről kezdtem fantaziálni, kedvük volt hozzá. Köszi nekik!

Ezt a részletet ma reggel olvastam az Origo online interjújában Varga Zsuzsával. Kielégítve a mostában divatos bulvárigényeket elmondok most egy háttérsztorit, melynek az lesz a csattanója, hogy bizony a Hegyalja Teamnak, ezen belül a Zöld Sátor projektnek is van része ebben, de van ám! A 2001-es buli egyik napján Prieger Zsolt ugyanis délután volt hivatalos ide, Czutor Zolival, a Nyers énekesével volt egy közös pódiumbeszélgetésük az én moderálásommal, ám Zsolt nem akarta olyan korán Tokajba citálni az egész Animát, ezért valamelyik főnök, Bukovinszky vagy Kémeri vad telefonálásba kezdett és kiderült, hogy a Venus érkezik kb. abban az időben fellépni. Valahogy megszervezték, hogy közösen jöjjenek, vagyishogy a Venus hozza el Priegert is. A dolog alig akart sikerülni, végül mégis együtt utaztak, ebből lett a barátság, majd - ha átvitt értelemben is - a lányrablás. Egyébként nem ismerem Varga Zsuzsa új anyagát, ami klipet láttam, az szerintem biztató, egyébként is elég nagy Anima-fan vagyok, tehát amihez ők nyúltak, az eddig jól sikeredett.

Szólj hozzá