2003. okt 22.

írta: korbelygyorgy

Megkezdődött a solymásztalálkozó, irodánk kollektíve kivonult a nyitóeseményre. A fürdőépítés miatt most nem a strand területén, hanem a Napsugár szálló melletti parkban tartották a nyitóünnepséget. Bár vadászatellenes vagyok, ezt a sportot, hobbit, hagyományőrzést szimpatikusnak tartom, hiszen kevésbé egyenlőtlen, mint a beunikumozott lődözés állatra, emberre, festményre. Itt a városban komolyan is veszik ezt, rászerveznek egy csomó kísérőeseményt, pénteken például a Zanzibár játszik a művházban, ami nem éppen a kedvencem, de ha végignézünk a honi kínálaton, egész hallgatható muzsika. Visszatérve a nyitóeseményre: szerintem a solymászattól és az egész rendezvény fílingjétől idegen a brutális protokoll, itt pedig az ment: beszélt egy csomót a solymászegyesület elnöke, az FVM hivatal vadászati főhivatalnoka és persze a város képviselője. Ráadásul szegény németeket diszkriminálták, persze a töketlenség miatt, merthogy a német tolmács rájött, hogy nem tud fordítani, így csak angolul hallották az elhangzottakat. Mondjuk szerintem azt is értették, meg hát ha nem, akkor sem vesztettek semmit.

A fórum megint bevadult, sőt valami sunyi amatőr odáig merészkedett, hogy az én nevem kicsavarásával (korbelyke) írt be, erre nagyon szétcsaptam köztük, felvilágosítva őket: tudom én, hogy ugyanarról az IP-ről szórakoznak egy csomó nick-kel. Erre az egyik elkezdett BigBrotherezni, mire felvilágosítottam: egy telefonbetyárnak is könnyedén utána lehet nézni, miért ne láthatnám én, hogy melyik gépről szórakoznak velem. Különben is, az igazi személyiségijog-sértés az volt, amikor valaki az én nevemben, az én véleményemmel szöges ellentétben lévő kreténségeket állít. Egyébként nem tudom kiről van szó és komolyan mondom: nem is akarom, mert tényleg olyat tennék vele, ami rám nem jellemző...

Szólj hozzá