2003. okt 28.

írta: korbelygyorgy

Nem kérem, nem halt be a blog, mondom ezt minden kedves barátomnak, aki eziránt érdeklődött az elmúlt 24-48 órában. Köszönöm, jól vagyok, dolgozom, nagyon is, ezért a késlekedés: a tegnap nap az XP feltelepítésével telt - jó szokásomhoz híven megint kb. kétéves fáziskésésben vagyok, korábban a Win 95-tel, majd a Win 98-cal is késlekedtem, mert úgy voltam vele, mint Pató Pál úr, aztán mégis rászántam magam vagy csak kíváncsiságból, vagy mert a szükség így hozta, például legutóbb a 98-ast azért rakattam fel, mert csak az kezeli az USB-t. Meg aztán pluszban itt van az OpenOffice magyar verziója, ami ezekban a napokban került fel az FSF honlapjára, merthogy elkészült a fordítás. A napi munkámat rövidre fogva azon élvezkedtem délelőtt az irodában, hogy beállítgattam a programot, ugyanazokat, amelyek az angol verzióban már megvoltak. Mivel nem volt nálam mobil rekk, nem hoztam haza, luxusnak tartanék újabb hetven megát letölteni, még hogyha nem én fizetem a korlátlan netet - ha már eccer megvan a progi, miért szórakozzak vele.

Tegnap találtam egy érdekes pályázatot, egy alapítvány keres vezetőt. A végzettség és egyéb elvárások alapján akár rám is szabhatták volna (humán végzettség, jó kommunikációs készség, számítógépes jártasság, jogsi, kocsi), viszont nekem gyanús, hogy valami sandaság van a dologban, mondjuk egy elvtársat (polgártársat, tök mind1) akarnak elhelyezni. Ezt a vonalat leinfózom, merthogy nem sok kedvem van potyára két-három hetet áldozni egy olyan szakmai anyag elkészítésére, amit esetleg más hasznosíthat. Úgyhogy várom az infókat, tisztességből egyelőre nem árulok többet, nehogy aztán valami zsarolásfélének tűnjön a blogon való üzengetés :-)
Szólj hozzá