2003. okt 30.

írta: korbelygyorgy

Ma elsősorban rádiós voltam, interjúkat csináltam, illetve azokat vágtam, szerkesztettem. Ráadásul az itthoni gépen az oprendszercsere miatt be kellett állítgatni az audiófunkciókat, ami szintén elvitt egy kis időt, de megérte, mert elég jó hangminőség született, nem önigazolás, tényleg jobb minőségű felvételek készülnek XP alatt. Egyik interjúalanyom egyébként Rákász Gergely volt, aki Varnus Xavér tanítványa. Tavaly megnéztem a koncertjét, tényleg érdekes felfogásban mutatja be a zeneirodalom nagyjait: bemutatja egy-egy mű születésének háttérét, felhívja a figyelmet különböző motívumokra, mindezt showmaneket megszégyenítő stílusban. Kaptunk két jegyet a november 22-ei koncertre, remélem, eljutunk. Igaz, Erikának már november 7-én véget ér a bolondokháza: napi 14-16 órákat dolgoznak a hivatalban, mert ész nélkül gyártják a különböző EU-pályázatokat, remélhetőleg sikerrel.
Szólj hozzá