2003. nov 01.

írta: korbelygyorgy

Blogírás válsága témakörben több e-mailt is kaptam, egy volt kollégám, kedves barátom a hagyományos napló mellett érvel, rá akar venni, hogy írjak én is, hasonlóan Máraihoz, Karinthyhoz (Ferenchez, természetesen) és nagyon sok íróóriáshoz hasonlóan, ő is ezt teszi. Érdekes felvetés, azonban én ezt elvetettem, mert alapjában nem vagyok asztalfióknak, vincseszternek dolgozó típus, amikor a Napnál dolgoztam, az is idegesített, ha egy anyagom akár egy napot is késett. Az én igazi terepem a net, amikor kész a munka, azonnal a send gombra szeretek kattintani.

Baráth Miki felhatalmazott, hogy a levelét egy az egyben leközölhetem. Annyit szerkesztettem bele, hogy összevontam két e-mail tartalmát, de nem vettem ki semmit és persze nem is raktam hozzá semmit :-)

From:  "http://miki.vze.com/" <miki4@freemail.hu>
To:  " [iso-8859-2] Korbely György" <
korbely@bekesnet.hu>
Date:  31 Oct 2003, 10:29:40 PM 
Subject:  nem, nem... 

...mert pont így jöttél rá ezekre. Mit hogy kell leírni, mikor megnyugodni stb. A nyilvánosság, a reakció lehetőségében tökéletesedünk. Legyél egyre nyitottabb - szerintem.
 
...meg aztán én bírom a dinamizmusodat, ami helyenként indulatos. Mert ellene dolgozik az önbizalomhiánynak, a depressziónak, és ezekből kicsit szeretnék eltanulni tőled.

Szólj hozzá