2003. nov 02.

írta: korbelygyorgy

Szégyenszemre egyet kell értenem az MSZP-vel. Persze ezzel nem azt akarom kifejezni, hogy nálam a szocik az ördögtől valók, sok barátom van köztük, mint ahogy a Fideszben is, talán ez utóbbiban egy kicsit több, egyrészt generációs okok miatt, másrészt pedig azért, mert jómagam is tagja voltam a liberális Fidesznek, pontosan tíz évvel ezelőtt intettünk egymásnak búcsút, résztben azért, mert a médiába kerültem, részben pedig azért, mert ekkor vált le a liberális szárny, igaz, Fodor Gáborék működéséről is megvan a véleményem.

Szóval azért szégyenszemre, mert nem szokásom a kormányzás második évében különösebben egyetérteni a nagyobbik kormánypárttal, de nem én tehetek róla, hanem a Vezér: O.V. pápai sajtótájékoztatóján védelmébe vette a napokban megszüntetett Éjjeli Menedék című műsort, amit én egyszer vagy kétszer láttam csak, de ez elég volt ahhoz, hogy gyalázatosnak találjam. Az elfogultság csak úgy sütött. Az a típus, mint kultúrában Uhrin Benedek: annyira gáz, hogy nézni kell. A fiatal riporter - hadd ne tudjam a nevét, soha nem fogják jegyezni - György Péterrel kb. úgy beszélt, mint egy életfogytossal szokás, aki nem csak a családját mészárolta le, hanem az egész utcát, majd Lovas Istvánnal úgy, hogy már vártuk a nyilvános orális nemi aktust. Ez a műsor szűnt meg, mert egy Irving nevű szélsőjobbos történész MIÉP-vendégként zsidózott egy jót 56 kapcsán, ezek meg leadták. Én ugyan nem láttam, de gondolom, ugyanolyan rajongással, mint a kis szemüveges fiú Lovast illette. Viktorunk pedig ezekért hullatja a könnyét. Akkor nem szólnék semmit, ha egy műsor megszüntetése ellen emelné fel a hangját, ám itt konkrétan hangsúlyozta: polgári, népi-nemzeti értékek, blablabla... Nos, ha ezek azok, akkor bocsi, drága barátaim, de nincs miről beszélnünk.

Az MSZP minderre közleményben reagált, s tulajdonképpen ennek tartalmával értek egyet, persze csak részben! Mert kedves barátaim, hölgyeim és uraim, hol itt a bibi? Hát ott, hogy mi köze mindehhez Szabó Zoltánnak és az MSZP-nek? Hát semmi. Egyedül a tévé elnökének van, illetve az ő megbízottjainak, a köztévé szakmai vezetőinek.

Szólj hozzá