2003. nov 07.

írta: korbelygyorgy

Erika ma este köszöntött fel. Úristen, hétfőn negyven éves leszek. Ilyenkor illene megállni, elgondolkodni, számvetést készíteni, amelynek a mérlege borítékolhatóan felemás lenne. Merthogy nem vagyok valami sikeres, de boldog talán igen, mert nem vet fel a pénz, de amennyi kell, annyi van, van hol laknom, tudok közlekedni és kommunikálni, Nem vagyok nagymenő, de nincs is okom szégyenkezni, meghasonlani, frusztrálódni. Egészséges is vagyok, legalábbis tudtommal, szóval nem érdekel a negyedik iksz, ahogy közhelyesen mondani szokás, nem érzem magam annyinak, tehát nem is vagyok annyi :-)

Erikától egy nagyon korrekt aktatáskát kaptam, merthogy egyre többször vagyok kénytelen nyakkendőt kötni különböző okok miatt, ahhoz pedig hülyén mutat a hátizsákom meg a Chenson típusú, meghatározhatatlan funkciójú táskám, amit mellesleg nagyon szeretek. No meg egy irattárcát, amibe pénzt is lehet tenni, na szóval, polgárosodok. Ja, és a lényeget el ne felejtsem, bár az még nem tárgyiasult: a www.korbely.hu domaint is regisztráltatta nekem az én feleségem, talán mert itt az ideje, hogy valamit hagyjak magam után (ez nem igaz, én kértem ezt a születésnapomra, de még nincs kész). Még nem tudom, egész pontosan mi lesz a korbely.hu alatt, pontosabban azt tudom, egy személyes honlap, ahhoz integrálom a blogot és külön a fórumot, de a tartalomról egyelőre csak elképzeléseim vannak.
Szólj hozzá