2003. dec 13.

írta: korbelygyorgy

Esti kutyaséta során megnéztem az esti várost, tényleg korrekt, jobb helyen van az Aranykapu a városközpontban, mint néhány évig a piactéren volt. Akkor emlékezetem szerint mondvacsinált okokkal vitték el a Kossuth utcáról, majd előkeresem innen az archívumból a korabeli cikkeimet, volt/van egy hülye szokásom: minden publikációt megőrzök, legyen az világraszóló tanulmány vagy csak egy mínuszos hír. A látvány és a felhozatal korrekt, igaz, hogy már pakolásztak a kereskedők. Kedvelem az ilyen karácsonyi fílinget, már csak azért is szoktam rendszeresen kilátogatni, mert igazi közösségi hellyé válik az Aranykapu.

Volt egy kedves sztorim: egy idős úriembernek nagyon tetszett Bonnie, megkérdezte tőlem: ismerem-e Einstein kutyás mondását? Bár én úgy tudom, Albert Schweitzer mondta, de idéztem:

- Kutya nélkül lehet élni, de nem érdemes.

- Én pedig hozzáteszem a saját mondásomat - mondta a bácsi -, minél több embert megismersz, annál jobban szereted a kutyákat.

Ennyiben maradtunk
Szólj hozzá