2003. dec 17.

írta: korbelygyorgy

Nem nyertem meg az álláspályázatot, bánatomban vettem egy garázst - no nem ilyen plázacica (vagy plázavaddisznó) módra intézem én az ügyeimet persze, a valóság ennél sokkal hétköznapibb. Szóval annak idején a Békés Megyei Gyermek- és Ifjúsági Közalapítványhoz nyújtottam be a pályázatomat, mely titkár-intézményvezetői állást hirdetett. Megfeleltem a feltételeknek, gondoltam, miért ne. Persze paráztam a feladattól, mert nekem idegen terep lett volna a fő feladat: a doboz-szanazugi volt úttörőtábort vezetni. Szóval akartam is, meg nem is. Akartam, mert elegem van ebből a kényszervállalkozós, késveutalós világból, ami most ezt a helyi médiát jellemzi, meg aztán tíz év után nem árt váltani, de másrészt taszít engem a közszféra, mert nem az én világom, hogy érdemi munka helyett folyamatosan taktikázni és megfelelni kell, nem a tényleges teljesítmény számít a legtöbb helyen, hanem az, hogy ki kinek az embere és mennyire ismered ki magad a dzsungelharcban. Egyébként az eljárás korrekt volt, ha az nyert, akire gondolok (a jelenlegi megbízott vezető), akkor azt mondom, győzött az igazság, mert az illető hölgy nem pártközeli, így nem arról van szó, hogy meg kell jutalmazni valakit, mert választáskor megnyerte a kitudtöbbplakátraráragasztani versenyt.

A garázs persze kényszervásárlás, természetesen hitelre. Azt vettük meg ma hivatalosan is, amelyiket béreljük, csak a tulaj (akitől a lakást vettük és jelenleg Kecskeméten élnek) nagyon gyorsan pénzhez akar jutni így viszonylag korrekt áron eladták. Mi pedig, bár éppen garázsra nem vágytunk mindenáron, belesodródtunk a dologba, igaz, hogy növekszik a havi kiadási rovatunk, de nem kell majd lényegesen többet fizetnünk, mintha bérlők lennénk.

Vágytam viszont régen egy jobb digitális fényképezőgépre, ez a napokban meg fog valósulni, ugyanis mi is rámoccantunk a Sulinet Expressre, a szombaton online megrendelt nyomtató már meg is érkezett, a gép egyelőre nem. Mindkét termék HP, az ő webáruházukon keresztül sikerült lebonyolítani a tranzakciókat.

Szólj hozzá