2004. jan 08.

írta: korbelygyorgy

Lehet, hogy az elmúlt néhány hónapban, mióta érdekel a blogozás, illetve magam is bekapcsolódtam a nyilvános naplóírásba, figyelmetlen voltam, és hemzseg a net a hasonló profilú hálónaplóktól, lde én csak most találtam egyet, ami hasonlít az enyémre: Koránkelő. Nem csak azért, mert azt a dizájnt használja, amit én, hanem azért is, mert ugyancsak "kisvárosi webnaplóról" van szó, no meg a szerzője vállalja a személyiségét. Abban is hasonlítunk, hogy Gifman sem a tipikus netes korosztály, azaz nem tizes-huszas-harmincas éveiben jár (sajnos két hónapja már én sem...). S még valami, talán ettől teszi az egészet hitelessé: ő sem elégedett azzal a közeggel, ahol él és megpróbál tenni valamit, hogy ne úgy legyen, ami szerintem nagyon tökös dolog, elkészítette például városa, Marcali alternatív honlapját.
Szólj hozzá